piątek, 5 kwietnia 2013

podwodny świat

Paznokcie pomalowałam błękitnym lakierem. Potem wykonałam cieniowanie gąbeczką - nałożyłam niebieski lakier, a na koniec granatowy. Następnie cienkim pędzelkiem namalowałam pozostałe elementy. Pierwsze były glony. Najpierw malowałam ciemnym zielonym lakierem, a potem zrobiłam delikatne pociągnięcia jaśniejszym zielonym lakierem. Namalowałam muszelki i rybki. Trudno opisać przebieg tego procesu ponieważ nakładałam przeróżne lakiery na siebie, aby osiągnąć zadowalający mnie efekt. Kształty rybek nadałam żółtym lakierem. Potem obrysowałam je czarnym lakierem. Na koniec położyłam złoty lakier. Oczka rybek - postawiłam białe kropki, w środku nich czarne. A usta to dwie czerwone kropeczki. Muszelki namalowałam dzięki kilku lakierom w rozmaitych różowych odcieniach.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz