poniedziałek, 24 czerwca 2013

letni manix

W tym roku latem moimi ulubionymi kolorami lakierów do paznokci są neony i pastele :D Postanowiłam to jakoś połączyć. U rąk wyrazisty róż - Flormar neon colors N008, u stóp delikatny błękit Flormar nail enamel nr 423. Zdobienie u rąk wykonałam w ten sposób, że najpierw namalowałam 3 białe paski. Następnie namalowałam kwiatki i listki przy użyciu wykałaczki. U stóp zdobienie również wykonałam za pomocą wykałaczki. Tylko jedno zdjęcie stóp ponieważ wcześniejsze zdjęcia moich stóp wywoływały rozbawienie szczególnie mojego faceta :P











2 komentarze:

  1. Śliczne kwiatuszki. Muszę poćwiczyć, żeby też podobne umieć wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Łatwo jest zrobić te na dłoniach, po prostu stawia się kropki po czym wykałaczką "rozciąga się" je, aby uzyskać taki kształt płatków

      Usuń