wtorek, 3 września 2013

kwiatki one stroke

Dawno mnie tu nie było ! Przez to, że non stop pracuję zaniedbałam swoje paznokcie oraz bloga:/ Mam teraz trochę wolnego, bo muszę pisać magisterkę, więc za nim się za to zabrałam postanowiłam pomalować pazurki ;) Każdy paznokieć pomalowałam innym kolorem, użyłam do tego lakierów Wibo. Następnie wykorzystując metodę one stroke namalowałam kwiatki. Użyłam do tego białej i czarnej farby akrylowej Polycolor. Całość pokryłam bezbarwnym topem Miss Sporty, bo akurat taki miałam pod ręką. Po ponad 3 tygodniach przerwy od jakichkolwiek zdobień moje paznokcie nareszcie jakoś wyglądają :D




3 komentarze:

  1. Ładne kwiatki. Nie próbowałam jeszcze zdobić paznokci tą metodą. Powodzenia z magisterką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna wypróbowuję tą metodę. Polecam :) Można uzyskać super zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, jeszcze nic konkretnego i ładnego tą metodą nie udało mi się zrobić, ale chyba muszę się przyłożyć do tego bardziej, bo też chcę mieć takie fajne zdobienie!:D Bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń