poniedziałek, 25 marca 2013

kawior

Ostatnio modne są kawiorowe paznokcie. Postanowiłam, więc wypróbować ten manicure. Robi się go szybko i to jest jego największą zaletą. Jeżeli chodzi o wytrzymałość to nie jest to na pewno dobra metoda na pomalowanie paznokci na co dzień. Kuleczki dość szybko odpadają. Natomiast wygląda bardzo ciekawie i na wieczór jest w sam raz :) Najpierw pomalowałam paznokcie jedną warstwą lakieru, poczekałam aż wyschnie. Potem malowałam każdego paznokcia jeszcze raz i wsadzałam po kolei paznokcie do słoiczka z kawiorem. Lakier był dość mocno mokry, gdy to robiłam. Kuleczki dobrze się przyczepiają do pomalowanej powierzchni. Nie ma problemu w ich nakładaniu. Następnie pokryłam całość bezbarwnym lakierem, żeby  utrwalić kawior. Koniecznie trzeba to zrobić, inaczej wszystko szybko odpadnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz