wtorek, 19 marca 2013

Początki


To mój pierwszy wpis i baaardzo stare zdjęcia, ponieważ z przed dwóch lat. Nie są może najlepszej jakości, aczkolwiek chciałam od czegoś zacząć ;) Miałam niestety przerwę w zdobieniu paznokci z powodu braku czasu, ale chciałabym do tego powrócić. Prowadzenie bloga może mnie do tego zmobilizuje:P 

Poniżej moje ulubione truskawki, bardzo szybkie i łatwe do namalowania.
Instrukcja do ich wykonania zamieszczona jest na stronie papilota (kliknij tutaj), gdyż zostałam dzięki nim wyróżniona w konkursie.

Truskawki


Wakacyjne palmy :)
Afrykańskie inspiracje :)

Panterka

Gazeta
Powyższe paznokcie uważam, że wyglądają dość interesująco, a wykonanie ich jest na prawdę bardzo proste.  Maluje się paznokcia dowolnym kolorem. Najlepszy efekt uzyskuje się używając jasnego koloru. Następnie paznokieć maczamy w spirytusie salicylowym lub wódce, kto co woli ;) Przykładamy gazetę do paznokcia, tusz odciska się i zostaje taki oto wzorek. Na koniec należy pomalować paznokcia utwardzaczem, żeby tusz się nie zmył :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz