wtorek, 9 lipca 2013

arbuzy

Owocowe paznokcie są super, dlatego postanowiłam na swoich pazurkach namalować arbuzy :) Nie jest to skomplikowane zdobienie mimo, że na takie początkowo wygląda. Paznokcie pomalowałam na różowo, następnie zrobiłam ciemnym zielonym paseczki w taki sam sposób jak robi się french manicure. Następnie wykałaczką zrobiłam pionowe jasne zielone paski, aby skórka arbuza wyglądała bardziej realistycznie:P Białym lakierem z cienkim pędzelkiem namalowałam paski - najlepiej te cienkie paski namalować jasnym zielonym lakierem, daje to fajniejszy efekt. Ja nie miałam po prostu takiego pod ręką, bo musi to być inny zielony niż ten, którego używa się wcześniej do pionowych pasków. Pestki namalowałam czarnym lakierem przy użyciu wykałaczki. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz