czwartek, 18 lipca 2013

papuga

Zdobienie to wykonałam mieszając ze sobą różne lakiery do paznokci oraz przy użyciu wykałaczki. Paznokcie pomalowałam różnymi kolorami: kciuk zielonym lakierem, palec wskazujący żółtym lakierem, środkowy palec pomarańczowym lakierem, a serdeczny i mały palec niebieskim lakierem. Następnie namalowałam białą główkę u papugi. Czarnym lakierem za pomocą wykałaczki namalowałam dziób papugi i oko. Zmieszałam biały oraz czarny lakier i namalowałam paski na główce papugi. Następnie różnymi odcieniami czerwieni zaznaczyłam kształt głowy papugi. Na środkowym palcu zaczyna się skrzydło. Kontur zaznaczyłam czerwonym lakierem, a do wypełnienia użyłam pomarańczowego i żółtego lakieru. Na palcu wskazującym skrzydło namalowałam zielonym lakierem i wypełniłam kontury różnymi odcieniami zieleni. Natomiast na kciuku namalowałam pióra niebieskimi i ciemnymi zielonymi lakierami. Czarnym lakierem namalowałam nogi papugi. I gotowe ! Nie spodziewałam się takiego efektu końcowego - jestem zadowolona z tego zdobienia :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz