sobota, 18 maja 2013

Azjatycki klimat

Zdobienie to wykonałam na konkurs zorganizowany przez MyAsia oraz blog Kosmetyczne Ewalucje. Dziś okazało się, że wygrałam! :) Jestem bardzo zadowolona:P To mój szczęśliwy tydzień tym bardziej, że wczoraj dostałam paczkę z Wibo - 6 lakierów za wyróżnienie w konkursie Nail Obsession:)
Zdobienie miało odnosić się do azjatyckiego klimatu, a więc zainspirowałam się Japonią oraz gejszami. Bardzo podobała mi się książka "Wyznania gejszy", film też był niezły, dlatego postanowiłam odnieść się do tego klimatu. Pojawiła się więc twarz gejszy oraz gejsza z wachlarzem. Na najmniejszym palcu namalowałam kwiatowy wzór mający kojarzyć się z bogato zdobionym materiałem na kimono. Oczywiście nie zabrakło znaczków przypominających japońskie litery. Paznokcie pomalowałam przy pomocy białego lakieru do paznokci oraz farbek akrylowych. Zdjęcia niestety są ciemne, gdyż nie było słoneczka jak je robiłam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz