środa, 29 maja 2013

neonowa łąka

Podobne zdobienie wykonałam jakiś czas temu, tylko tym razem zrobiłam to za pomocą innej techniki. Paznokcie pomalowałam białym lakierem - Flormar nail enamel nr 400. Poczekałam, aż lakier dobrze wyschnie i pomalowałam paznokcie zielonym lakierem Flormar supershine nr 49. Nie malowałam nim wcześniej paznokci, więc nie wiem jak wygląda bez białego podkładu. Natomiast z białym lakierem pod spodem paznokcie wyszły baaaardzo neonowe. Zieleń jest intensywna, czego nie odzwierciedlają zdjęcia. Gdy lakier wysechł patyczkiem kosmetycznym nasączonym zmywaczem poprzecierałam zielony lakier, tak aby uwidoczniły się białe prześwity. Następnie namalowałam przy użyciu wykalaczki kwiatki fioletowym lakierem Flormar nail enamel nr 445 oraz różowym lakierem z AllePaznokcie nr 293. Palcem zrobiłam żółte plamki neonowym lakierem Lovely Color nr 50. Szkoda, że zdjęcia nie oddają kolorów, ponieważ najlepsze w tym zdobieniu są bardzo wyraziste barwy :)


1 komentarz:

  1. Podoba mi się idea patyczka kosmetycznego do robienia pasków. Na pewno kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń