środa, 8 maja 2013

neonowe kolory

Jak widać na zdjęciach paznokcie pomalowałam różnokolorowymi lakierami. Pomarańczowy oraz niebieski to lakiery z Lovely Color Mania. Zielony kolor na paznokciach uzyskałam dzięki położeniu jednej warstwy lakieru w kolorze jasnej zieleni z Lovely Color Mania, następnie drugiej warstwy lakieru Golden Rose Paris w kolorze neonowej zieleni. Zółty to lakier Lovely Color producenta Silcare. Zdobienia wykonałam przy użyciu igły. Należy je robić gdy lakier jest świeżo położony, wręcz się rozlewa. Na serdecznych palcach zrobiłam to w ten sposób, że postawiłam kropki lekko oddalone od siebie pomarańczowym / niebieskim lakierem, a w w ich środku, bądź na obrzeżach postawiłam mniejsze kropki zielone / pomarańczowe. Po czym przejechałam po nich igłą i w ten sposób uzyskałam widoczny na zdjęciach wzór. Zdobienie na kciukach wykonałam w ten sposób, że na świeżo pomalowanych lakierem paznokciach namalowałam po skosie 3 kreski  kolorowymi lakierami. Następnie przejeżdżałam igłą z jednego końca do drugiego, aby "rozmazać" lakiery. 











3 komentarze:

  1. Podobają mi się serduszka z lewej, a pajęczynka z prawej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne!;-) a właśnie kombinuje jak upiekszyc pazurki, bo w końcu udało mi się je ładnie zapuscic ;-) fajna inspiracja, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Sama spróbuję z igiełką.

    OdpowiedzUsuń