niedziela, 13 kwietnia 2014

hybryda Cosmetics Zone nr 007

Paznokcie pomalowałam lakierem hybrydowym Cosmetics Zone nr 007. Kolor bardzo ładny, intensywny - pomarańczowy wpadający w czerwień. Hybryda trochę rzadka, trzeba uważać, żeby się nie rozlała. Mimo to uważam, że jest to całkiem niezły lakier hybrydowy. Może dlatego, że jakościowo jest ok, a jednocześnie jego cena jest bardzo przystępna. Baza i top to lakiery hybrydowe z Indigo. Paznokcie pomalowałam tydzień temu, a nadal jak widać na zdjęciach poniżej wyglądają bardzo ładnie. Kolor pozostał intensywny. Wtopione elementy dobrze trzymają się i nie odpadają. Drobinki położyłam po pomalowaniu paznokci po raz drugi kolorową hybrydą, lekko docisnęłam drewnianym patyczkiem. Następnie utwardziłam paznokcie w lampie UV, a potem pokryłam topem. Jeżeli nie pokryjemy wtapianych elementów dokładnie topem to możemy mieć pewność, że odpadną. Również jeżeli hybryda jest rzadka i rozlewa się to przed położeniem drobinek możemy utwardzić hybrydę dosłownie kilka sekund pod lampą UV. Nie można jednak zbyt mocno utwardzić lakieru ponieważ nie wtopimy wtedy błyszczących drobinek i będą wystawać ich rogi. Trzeba to robić z dużym wyczuciem ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz