piątek, 18 kwietnia 2014

lakier hybrydowy Indigo - Lolita i Chic Nude

Paznokcie małych palców oraz kciuków pomalowałam hybrydą Indigo Chic Nude. Natomiast paznokcie palców środkowych i wskazujących pomalowałam hybrydą Indigo Lolita. Piękne pastelowe kolory. Doskonale kryją. Nie rozlewają się, dobrze rozprowadzają oraz są gęste. Są to najlepsze hybrydy jakich do tej pory używałam. Chociaż pamiętam, że hybrydy Orly były również bardzo fajne. Paznokcie palców serdecznych pomalowałam hybrydą Indigo Chic Nude, ale położyłam tylko jedną warstwę. Następnie świeżo pomalowane paznokcie posypałam delikatnym, jasnym brokatem. Pędzelkiem zebrałam nadmiar brokatu z paznokcia oraz delikatnie uklepałam ten, który osadził się na płytce. Potem utwardziłam je pod lampą UV ok 2 min. Na koniec pokryłam brokatowe paznokcie dwukrotnie topem Indigo. Pozostałe paznokcie pokryłam topem tylko raz. Niestety zdjęcia wyszły jak wyszły. Wszystkie z użyciem flesha. Oświetlenie nie sprzyjało :/ Natomiast cały manicure bardzo mi się podoba. Jest delikatny i elegancki. Paznokcie pięknie się błyszczą, a kolory są na prawdę rewelacyjne :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz