czwartek, 10 kwietnia 2014

Manicure hybrydowy

Mix lakierów hybrydowych oraz żelu. Paznokcie odpowiednio przygotowałam. Usunęłam skórki, zmatowiłam płytkę, odtłuściłam cleanerem. Na paznokcie serdecznych palców dodatkowo nałożyłam primer bez kwasowy Sun Flower. Do paznokci pomalowanych lakierami hybrydowymi użyłam bazy oraz topu z Indigo. Biały lakier hybrydowy to Bluesky Shellac nr 40501. Bardzo ładnie kryje, nie rozlewa się i tylko delikatnie kurczy się pod lampą. Oczywiście położyłam dwie warstwy (zresztą jak w przypadku każdego lakieru w tym zdobieniu). Najpierw pomalowałam cieniutko jedną warstwę, paznokcie pod lampę, następnie druga cieniutka warstwa i pod lampę. Paznokcie pomalowane na szaro to hybryda Indigo London Bridge. Ma gęstą konsystencję. Dobrze się rozprowadza, po paru sekundach ładnie wyrównuje się na paznokciu tworząc jednolitą warstwę. Natomiast kciuki zostały pomalowane czarnym lakierem hybrydowym Bluesky Shellac nr 40518. Mocno kryje, dobrze się rozprowadza. Natomiast na serdeczny palec nałożyłam cieniutką warstwę przezroczystego jednofazowego żelu z Ibd do naturalnej płytki. Utwardziłam w lampie. Następnie nałożyłam dwie warstwy złotego żelu Indigo Disco nr 6. Jako top wykorzystałam top z Indigo. Na koniec paznokcie odtłuściłam cleanerem i gotowe :) Dwa pierwsze zdjęcia zrobione są bez flesha, przy sztucznym świetle. Kolejne zostały zrobione z wykorzystaniem flesha.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz