sobota, 5 kwietnia 2014

Przedłużenie paznokci metodą żelową na formie

Paznokcie przedłużyłam na formie bezbarwnym żelem. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia przed, bo miałam baaardzo krótkie paznokcie. Efekt końcowy byłby wówczas bardziej wyraźny. Zaczęłam od przygotowania paznokci - usunęłam skórki, zmatowiłam płytkę, odtłuściłam cleanerem, nałożyłam primer bez kwasowy SunFlower. Następnie paznokcie pokryłam bonderem UV SunFlower. Utwardziłam pod lampą. Następnie nałożyłam formy od dobrej rady. Gęstym żelem UV budującym 2 Sun Flower  na formie zbudowałam paznokcie. Utwardziłam pod lampą i zdjęłam formy naciskając na nie po bokach tak, aby same odeszły. Paznokcie odtłuściłam cleanerem z dwóch stron. Przeszłam do opiłowania i nadania paznokciom kształtu. Następnie nałożyłam żel Ibd French Xtreme Blush, aby wyrównać koloryt płytki. Utwardziłam go pod lampą UV 4 min. Wykończyłam paznokcie topem hybrydowym Indigo. Paznokcie mam od tygodnia. Póki co nic się z nimi nie dzieje, dobrze się trzymają, ładnie błyszczą. Przetrzymały nawet sprzątanie mieszkania, także jestem zadowolona :) Dam znać w późniejszych postach jak długo wytrzymały.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz